Beurstraining

De reis van de beursbezoeker

 

Standhouders betalen vaak een bedrag voor hun standruimte en worden tijdens de beursdagen verwacht deze stand te “bemannen”. Toch halen veel standhouders niet het maximale uit deze investering. In deze inspiratiesessie neemt Cor Spronk ons mee met de reis die de beursbezoeker maakt. Wat komt die (helaas meestal) tegen en wat zou die graag zien?
Tijdens deze reis komen de do’s en de don’ts aan de orde en krijgen we waardevolle tips om actief, representatief en geïnspireerd aan de beurs deel te nemen…. maar dan succesvol.

Beurswaakhond

 

Om de standhouders op een ludieke wijze “op scherp” te zetten kunnen we een “beurswaakhond” of “Mistery guest” inzetten. Deze persoon zal op beursdagen de eerste 2-3 uur op de beurs rondlopen, stands bezoeken en standhouders op een ludieke wijze helpen om actiever en effectiever in- en rondom hun stand te acteren. Dit zal uw beurs tot een actievere beurs maken en zal de standhouders meer rendement (=tevredenheid) opleveren.

Beursfacilitators

Om de standhouders meer leads te kunnen bezorgen (of er minder te missen) kunnen er beursfacilitators ingezet worden. Deze mensen lopen op de beursvloer met als doel om (zoekende) bezoekers aan te spreken en hen te helpen maximaal rendement uit hun bezoek te halen. Zij kunnen de bezoekers actief koppelen aan één of meerdere standhouders. Ook dit zal uw beurs tot een actievere beurs maken en zal de standhouders meer rendement (=tevredenheid) opleveren.